خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 33363
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


كي‌روش: تيم ملي به كمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

 

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد که تيم ملي براي آماده‌سازي بهتر به کمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

  با شروع کمپ سوم تيم ملي فوتبال ايران با حضور ملي پوشان دعوت شده به اردو زير نظر کالوس کي‌روش آغاز شد تا سرمربي تيم ملي با جديت و دقت بيشتري عملکرد بازيکنان ايراني را زير نظر بگيرد. 
کارلوس کي‌روش در مورد نحوه برگزاري اردوها و شرايط متعدد ملي پوشان گفتگویی را انجام داد، که آن را مي‌خوانيم:

* با به پايان رسيدن کمپ 3 روزه دوم تيم ملي فوتبال ايران و شروع اردوي سوم، چه ارزيابي از نحوه تمرينات ملي‌پوشان و کيفيت آن داريد؟

از انگيزه بالاي بازيکناني که در اين کمپ‌ها ما را همراهي کردند، خيلي خوشحال هستم و سعي و تلاش آنها راضي کننده بود. به نظرم با به پايان رسيدن کمپ دوم و شروع کمپ سوم قدم ديگري براي پيشرفت رو به جلوي فوتبال ايران برداشته شد.

* از کيفيت امکاناتي که در اختيار تيم ملي گذاشته شد و زمين چمن ورزشگاه دستگردي و از اين موضوع که همچنان زمين اصلي ورزشگاه آزادي در اختيار تيم ملي قرار داده نشد، همچنان دلخور هستيد؟

برگزاري تمرينات در ورزشگاه دستگردي يک راه حل موقت بود. البته براي کمپ‌هاي آينده تيم ملي احتمال دارد زمين‌هايي را جايگزين کند و علاوه بر کمپ تيم‌هاي ملي بايد زمين هاي ديگري را نيز در اختيار داشته باشيم. 
البته اين توقع را دارم تا در آينده با در اختيار قرار دادن امکانات بهتر، حمايت‌هاي بيشتري از تيم ملي انجام شود، ضمن اينکه انگيزه‌ها براي انجام اين کار وجود دارد.

* لغو سفر تيم اميد به اوکراين انتقاد شما را به همراه داشت. آيا اين ناراحتي بيشتر به اين موضوع مربوط نمي‌شود که برنامه‌ريزي‌هاي شما براي تيم ملي اميد با اشکال مواجه شده است؟

در اين مورد توضيحاتي را به صورت رسانه‌اي و به مسئولان فدراسيون بيان کرده‌ام. اين موضوع در حال حاضر اتفاق افتاده و ممکن است که برخي مواقع اشتباهات و اشکالاتي برنامه‌هاي شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. 
اما موضوع مهم‌ اين است که ديگر اين اشتباهات و اشکالات تکرار نشود و از اين اتفاقات که بعضي اوقات به ضرر تيم‌هاي ملي تمام مي‌شود درس‌ بگيريم و اجازه تکرار آنها را ندهيم.

*کمپ اول تيم ملي براي شناخت نفرات ملي‌پوش به بازي‌هاي دستگرمي فوتبال اختصاص داشت. در کمپ دوم کارهاي تاکتيکي در کنار بازي فوتبال در دستور کار قرار گرفت. اکنون هدفگذاري شما براي کمپ سوم چيست؟

در کمپ 3 روزه سوم برنامه‌هايي شبيه به کمپ دوم را در برنامه داريم. همين گروهي که در کمپ دوم تيم ملي را همراهي کردند به غير از احسان حاج‌صفي در کمپ سوم نيز حضور دارند، ضمن اينکه نفرات ملي‌پوش تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان که از جام حذفي کنار رفتند همراه با جواد نکونام ما را در اين کمپ همراهي مي‌کنند.

*پس باز هم قصد ارزيابي و شناخت ملي‌پوشان را داريد؟

بله و براي اين کار بازي‌هاي دوستانه فوتبال و يک مقدار کم کارهاي تاکتيکي را براي کمپ بعدي برنامه‌ريزي‌ کرده‌ايم.

*با توجه به اينکه از تيم‌هاي سپاهان، ذوب‌‌‌آهن و استقلال نفرات ملي‌پوش کمتري نسبت به پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي دعوت شدند، انتظار نمي‌رفت که از جمع پرسپوليسي‌ها 9 بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شوند. در اين مورد چه عقيده‌اي داريد؟

9 بازيکن از پرسپوليس را زيرنظر گرفته بوديم، اما اين بازيکنان به حالت موقت و آماده‌باش هستند و اين موضوع يعني اينکه حضور اين تعداد براي کمپ بعدي قطعي نيست. پس از بازي‌هاي فينال جام حذفي، ملي‌پوشاني که قصد داريم به صورت قطعي آنها را به کمپ بعدي دعوت کنيم، انتخاب و اسامي‌شان را اعلام خواهيم کرد.

*براي انتخاب ليست نهايي چه روالي طي خواهد شد؟

روال معمول در تيم ملي اين است که بازيکناني که در مدت برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا زير نظر گرفته بوديم را به اردوها دعوت و از نزديک شرايط آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم و سپس در مورد آنها تصميم‌گيري کنيم.

*با توجه به اينکه بازيکنان نسبتاً زيادي را تا امروز محک زده‌ايد؛ موفق به شناسايي چند درصد از ترکيب تيم ملي شده‌ايد؟

ايده‌هايي در ذهنم دارم، اما خيلي زود است که بخواهيم در مورد ليست و ترکيب نهايي تيم ملي صحبت کنيم، اما مهم اين است که بتوانيم به همه بازيکناني که زير نظر داشته‌ايم، فرصت بدهيم تا خودشان را نشان دهند. 
اگر بخواهم در حال حاضر و با سرعت پاسخ اين سؤال را داده و تصميم‌گيري کنم، مرتکب اشتباه خواهم شد، چراکه هنوز تمام بازيکناني که در نظر داشته‌ام را مورد ارزيابي قرار نداده‌ام.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com